11 mars

Tillbaka till det här med ytlighet. Jag förstår inte de människor som måste ha kontakter för att kunna vara sig själva. För att kunna våga. Folk som hänger på platser där man får så kallad status. Folk som egentligen hatar vissa personer men umgås och hälsar ändå för att bli bekräftade.

Jag vill inte ha med såna att göra. Jag vill ha vänner, vänner som är äkta. Man ska inte behöva klä upp sig extra mycket, bära dyra kläder etc för att bli accepterad. Ena stunden är man bundisar och andra så är man hatad och man får en massa smutskastningar mot sig. Ytlighet.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fint du skriver.. Trodde du hade lagt ner bloggen, har inte varit inne här på evigheter. Det du skriver berör verkligen. Att läsa det du skrivit får mig atr inse att den lilla Malin som jag ser framför när jag tänker på dig faktiskt har blivit stor! Kram!

2008-03-18 @ 22:15:10
Postat av: malin

awh, vad gullig du är.. saknar dig, vi måste ses när du kommer hem, hur länge stannar du? KRAM

2008-03-20 @ 22:56:53
URL: http://brobergmalin.blogg.se
Postat av: Camilla

Klart vi måste ses, "syrran"=) Jag kommer hem i början av juni. Kram!

2008-03-21 @ 07:13:47
Postat av: malin

fan var härligt, men jag måste komma och hälsa på dig innan :D KRAMAR

2008-03-23 @ 12:04:53
URL: http://brobergmalin.blogg.se
Postat av: Camilla

Du är så välkommen! På fredag åker vi till Grand Canyon och sen vidare till Las Vegas. Skynda på lite så hinner du hit!=) KRAM

2008-03-25 @ 05:48:48
Postat av: malin

Åh las vegas, fyfan vad underbart! jaa guud skulle inte tacka nej, måste kolla när jag har lucka med fotbollen om jag nu har det :) KRAM

2008-03-25 @ 21:00:46
URL: http://brobergmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0