21 mars

18års middag hade jag i fredags och jag vill tacka alla tjejer för presenterna och för att ni gjorde min kväll till den bästa. Den kunde inte ha blivit bättre. Tack för att ni vänner finns och för att ni får mig att må som jag gör!

här kommer lite kort;





Tiff, Tilda, Fia, Felicia, Jassi, Fian, Emmaah, Elin, Jossan, Amanda, Paulina, Jessica! stort hjärta.


 
Josefin Jonasson.


Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag är så glad att du är en del av mitt liv, ville bara tacka för att du alltid finns där när det är någonting, spelar ingen roll vad det är, du finns alltid där för mig.
Du är bra, älskar dig!

image22

tack för att du är du.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

de där är min kusin de (:

2008-03-25 @ 10:35:43
Postat av: malin

nejmeen (: she's the best

2008-03-25 @ 11:21:08
URL: http://brobergmalin.blogg.se
Postat av: J

åh va fin du är min pärla :)

2008-04-12 @ 19:48:24
URL: http://josefinjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0